President's Message

رسالة رئيس مجلس الإدارة

President's Message

Thank you for visiting us. With utmost pleasure, I welcome you to feel Abeer’s cordial care-giving.

In my view, the actual growth of healthcare industry should never be understood in terms of the mushrooming of healthcare institutions. It has to be rather on the basis of increasing awareness on the ways to enhance healthy life style practices and thus to check ill health to the best possible level. No doubt, the motto of modern health care industries including ours needs to be more efficacious along the lines of this notion.

It was with an emphatic stress on the quality and affordability of healthcare services, we commenced our operations in medical industry in 1999. The first clinic set up at Sharafiya then was in fact the result of a consistent effort by our team. Constant hard work coupled with quality enrichment measures is what that has paved the way for all our path breaking advancements to date.

The richness of wealth can certainly buy any state-of-the art technology, but quality has no correlation with this material affluence. For Abeer, quality is an exuberance of care that pours out directly from the kind hearts made for it; from the mindsets dedicated for it. This prestigious culture of care owes a debt of gratitude to the entire team of Abeer, particularly the competent doctors, proficient medical professionals and adroit operations crew.

We have the pride and pleasure to speak out the truth, ‘without you, we are, and we have nothing at all.’ With due gratitude, we acknowledge your positive word-of-mouth and with utmost respect we consider your feedbacks worthy. The overwhelming support from you is relentlessly energizing us to transfigure our service ambitions from the prevailing Middle East Footprint to the Global Benchmark of Excellence.

We, at Abeer, assure to retain and revive the best affordable quality care within the reach of common man.

--
Alungal Mohamed
President
Abeer Medical Group

رسالة رئيس مجلس الإدارة

شكراً لزيارتكم لنا. بأقصى درجات السرور أرحب بكم لتشعروا بالعناية الودية من العبير. من وجهة نظري لا ينبغي أبداً فهم النمو الفعلي لصناعة الرعاية الصحية من حيث كثرة مؤسسات الرعاية الصحية بل يجب أن تكون على أساس زيادة الوعي حول سبل تعزيز وتحسين نمط الحياة الصحية و بالتالي الحصول على صحة أفضل وحياة خالية من الأمراض. لا شك أن شعار صناعة الرعاية الصحية الحديثة بما في ذلك شعارنا يجب أن يكون أكثر فاعلية على غرار هذه الفكرة. كانت بدايتنا في عام 1999م و قد حملنا على عاتقنا منذ ذلك الوقت على أن الجودة و القدرة على تحمل تكاليف خدمات الرعاية الصحية هي شغلنا الشاغل. بدأنا عملياً في الصناعة الطبية بعيادة واحدة و مع الجهد المتواصل والعمل الجاد المستمر المقترن بتحسين الجودة هو ما مهد لنا الطريق لهذا التقدم الذي أحرزناه حتى الآن. لا يمكن إنكار أن المال يستطيع أن يشتري أي تقنية حديثة و لكن الجودة لا ترتبط بالمال و بالنسبة لنا نحن في العبير الجودة تعني الرعاية و الاهتمام التي تنبع من قلوبنا التي تحبكم و من عقولنا التي تهتم بكم. خلف هذه الجودة من الخدمة و الرعاية المرموقة يقف فريق كامل من أطباء أكفاء و موظفون طبيون محترفون و طاقم عمليات بارع, و لكن أولا يجب ان نعترف بشئ " أننا بدونكم لا نملك شئ " نأخذ كل تعليقاتكم على محمل الجد. إن دعمكم لنا هو الحافز لنا على تنشيط جهودنا من أجل تحويل طموحاتنا في مجال الخدمات الطبية من طموحات محلية في الشرق الأوسط إلى طموحات عالمية. نحن في العبير نعدكم بتقديم أفضل رعاية صحية و بجودة عالية و بأسعار في متناول الشخص العادي.

--
الونجال محمد
رئيس مجلس الإدارة
مجموعة العبير الطبية
Alungal Mohamed -  President of Abeer Medical Group

Subcribe for Newsletter

Share you email ID we will share Healthy Tips- Sharing is Caring.
We promise that we will not share your email address.

اشترك في صحيفتنا

شارك معنا بريدك الإلكتروني وسنقوم بإرسال النصائح الطبية المهمة لك نحن نسير على مبدأ
(المشاركة هي العناية)