President's Message

رسالة رئيس مجلس الإدارة

President's Message

Thank you for visiting us. With utmost pleasure, I welcome you to feel Abeer’s cordial care-giving.

In my view, the actual growth of healthcare industry should never be understood in terms of the mushrooming of healthcare institutions. It has to be rather on the basis of increasing awareness on the ways to enhance healthy life style practices and thus to check ill health to the best possible level. No doubt, the motto of modern health care industries including ours needs to be more efficacious along the lines of this notion.

It was with an emphatic stress on the quality and affordability of healthcare services, we commenced our operations in medical industry in 1999. The first clinic set up at Sharafiya then was in fact the result of a consistent effort by our team. Constant hard work coupled with quality enrichment measures is what that has paved the way for all our path breaking advancements to date.

The richness of wealth can certainly buy any state-of-the art technology, but quality has no correlation with this material affluence. For Abeer, quality is an exuberance of care that pours out directly from the kind hearts made for it; from the mindsets dedicated for it. This prestigious culture of care owes a debt of gratitude to the entire team of Abeer, particularly the competent doctors, proficient medical professionals and adroit operations crew.

We have the pride and pleasure to speak out the truth, ‘without you, we are, and we have nothing at all.’ With due gratitude, we acknowledge your positive word-of-mouth and with utmost respect we consider your feedbacks worthy. The overwhelming support from you is relentlessly energizing us to transfigure our service ambitions from the prevailing Middle East Footprint to the Global Benchmark of Excellence.

We, at Abeer, assure to retain and revive the best affordable quality care within the reach of common man.

--
Alungal Mohamed
President
Abeer Medical Group

رسالة رئيس مجلس الإدارة

شكرا لزيارتكم لنا. بكل فخر و سرور، أرحب بكم لتشعروا برعاية العبير الإسثنائية.
في رأيي ، لا يترتب نجاح ونمو مؤسسات الرعاية الطبية والصحية الفعلي على نسبة انتشار المؤسسة، إنما يجب أن يكون على أساس زيادة الوعي حول طرق تعزيز ممارسات أساليب للحياة الصحية وبالفحص المستمر المنتظم اأي أمراض لنرتقي بأجسامنا إلى أفضل مستوى صحي ممكن. لا شك أن شعار مؤسسات الرعاية الصحية الحديثة بما في ذلك مجموعتنا يحتاج إلى أن يكون أكثر فاعلية على غرار هذه الفكرة.
لقد بدأنا عملياتنا في المجال الطبي في عام 1999 مع التأكيد الشديد على جودة خدمات الرعاية الصحية الطبية والقدرة على تحمل تكلفتها. كانت أول عيادة تم إنشاؤها في الشرفية في مدينة جدة، وهي حقيقة نتيجة لجهود متسقة من قبل فريقنا. إن العمل الجاد المستمر مقرونًا بإجراءات التعزيز عالية الجودة هو ما مهد الطريق لجميع التطورات التي قطعت طريقنا حتى الآن.
من المؤكد أن الثراء المادي يمكن أن يشتري أي تقنية حديثة ، لكن الجودة لا علاقة لها بهذا الثراء المادي. بالنسبة إلى العبير؛ الجودة هي وفرة في الرعاية، تنبع مباشرة من القلوب الطيبة التي صنعت لها، من العقليات المخصصة لها. تدين ثقافة الرعاية المرموقة هذه بالامتنان لفريق العبير بأكمله، ولا سيما الأطباء الأكفاء والمهنيين الأكفاء وطاقم العمليات الماهر.
نشعر بالفخر والسرور عندما نتحدث عن حقيقتنا، "بدونكم، نحن لسنا، وليس لدينا أي شيء على الإطلاق." مع الامتنان الواجب، نؤمن بكلامكم الراقي عن مجموعتنا. وبكل احترام، نعتبر تعليقاتكم جديرة بالاهتمام. إن الدعم الهائل منكم يحفزنا بلا هوادة لتحويل طموحاتنا في الخدمة الطبية و الصحية من بصمة سائدة في الشرق الأوسط إلى المعيار العالمي للتميز. نحن ، في العبير، نعدكم في الحفاظ على تقديم أفضل رعاية صحية ذات جودة عالية وأسعار معقولة ضمن متناول الجميع.

--
الأستاذ محمد ألونجال
رئيس مجلس الإدارة
مجموعة العبير الطبية
Alungal Mohamed -  President of Abeer Medical Group

Subcribe for Newsletter

Share you email ID we will share Healthy Tips- Sharing is Caring.
We promise that we will not share your email address.

اشترك في صحيفتنا

شارك معنا بريدك الإلكتروني وسنقوم بإرسال النصائح الطبية المهمة لك نحن نسير على مبدأ
(المشاركة هي العناية)